1. خانه
  2. حمل و نقل
  3. پست اکسپرس هوایی چیست ؟

پست اکسپرس هوایی چیست ؟

پست اکسپرس

به طور کلی خدمات پستی و حمل و نقل کالا یکی از اصلی ­ترین نیاز های بشر امروزی محسوب می­ شوند. امروزه انسان به دلیل داشتن مشغله زیاد ناچار است که مرسولات خود را در کوتاه ترین زمان به شهر ها یا کشور های دیگر ارسال کند و براساس همین موضوع نوع دیگر از خدمات پستی به نام پست اکسپرس به وجود آمده است.

در این مطلب قصد داریم به این مسئله بپردازیم که منظور از پست اکسپرس هوایی چیست و چه خدماتی را ارائه می­ نماید، همچنین در انتهای مقاله یکی از برترین و با تجربه ترین فعالین پست اکسپرس هوایی را نیز معرفی می کنیم. پس در ادامه همراه با ما باشید.

پست اکسپرس داخلی چیست؟

به شکل کلی پست اکسپرس داخلی به پستی گفته می ­شود که کالا و مرسولات را در مدت زمان کوتاه و با بیمه کامل ارسال می­ کند. خدمات پست عمومی و پیشتاز معمولا کالاهای خاصی که دارای قیمت یا شرایط ویژه نگهداری هستند را پوشش نمی دهند و در صورت پذیرش معمولا شرایط نگهداری و بیمه کامل وجود ندارد و زمان ارسال آنها نیز طولانی هستند. این در حالی است که پست اکسپرس شرایط نگهداری اکثر کالاها را دارا می­ باشد و همانطور که گفته شد مرسولات را با بیمه کامل و در مدت کوتاهی ارسال می کند.

پست اکسپرس هوایی چیست؟

پست اکسپرس هوایی یا پست سریع داخلی به شیوه­ای گفته می شود که از طریق آن کالاها و خدمات از طریق مسیر هوایی و با استفاده از هواپیماهای خاص به یک شهر یا کشور دیگر ارسال می شوند.

امروزه کسب و کارها و افراد مختلف به دلیل ریسک کمتر و کاهش میزان خرابی تمایل دارند که کالا و مرسولات خود را با استفاده از پست اکسپرس هوایی ارسال کنند و به همین دلایل روز به روز بر تعداد مشتریان پست سریع هوایی نیز افزوده می شود.

هزینه پست اکسپرس

قیمت ارسال کالا با پست اکسپرس یکی از مواردی می‌باشد که ممکن است فکر شما را درگیر کند. شاید هزینه پست اکسپرس نسبت به سایر پست های هوایی هزینه بیشتری داشته باشد اما در کنار این هزینه دارای مزایایی فوق العادی است که در ادامه این مقاله ما به آنها اشاره می کنیم.

توجه نمایید که شما می‌توانید با کمی تحقیق در رابطه با شرکت‌ های خدمات ‌دهنده پست اکسپرس داخلی و خارجی یک شرکتی را پیدا کنید که با هزینه ‌های پایین نیز می‌تواند محصولات شما را به یک کشور و یا یک شهر دیگر انتقال دهد.

ما در این مقاله بدلیل وجود رقابت بین شرکت های حمل و نقل هوایی هزینه پست اکسپرس را بیان نکردیم اما مشتریان عزیز می توانند با شماره 02166928276 با ما در ارتباط باشید و هزینه های مربوط به کالای خود را از طریق تماس تلفنی دریافت کنند.

عوامل موثر در قیمت پست اکسپرس هوایی

  1. مسافت مبداء و مقصد بار
  2. نوع کالا (جنرال ، حساس و خطرناک)
  3. وزن ناخالص کالا
  4. ابعاد بسته بندی
  5. ارزش کالا

پارس سریر پرواز در پست اکسپرس چه خدماتی را ارائه میدهد؟

  • ارسال نامه و پاکت نامه های بزرگ محرمانه و معتبر
  • ارسال کالاهای بزرگ و سنگین
  • بسته بندی کالا بصورت حرفه ای
  • بیمه کردن کالاهای با ازرش مانند (طلا، اسناد محرمانه و … )
  • انبارداری مدرن در مبداء و مقصد
  • تحویل کالا بصورت درب به درب
  • ردیابی آنلاین بسته ارسالی تا زمانی که کالا به مقصد مورد نظر تحویل داده شود.

مزایای استفاده از خدمات پست اکسپرس هوایی

نخست باید اشاره کرد که مرسولات با استفاده از پست اکسپرس هوایی در کوتاه ­ترین زمان ممکن ارسال می ­شوند. به طور کلی هواپیما از سایر تکنولوژی های حمل و نقل سریع­ تر است و با استفاده از این مسیر کالا یا خدمات در سریع­ ترین زمان ارسال یا به دست ما می­رسند.

نظارت بیشتر بر نگهداری و ارسال کالا مزیت دیگری است که در پست سریع هوایی مطرح می شود. باید اشاره کرد که در شیوه های دیگر پستی و پست اکسپرس نظارت کمتری بر حفاظت و ارسال کالا وجود دارد اما در شیوه هوایی اکسپرس میزان نظارت و امنیت به خصوص برای کالاهای آسیب پذیر بیشتر می گردد.

همانطور که گفته شد خدمات پست اکسپرس برای ارسال سریع در همه شهر های داخلی و اکثر نقاط بین المللی ارائه می ­شود و خدمات وسیع آن را می­توان از دیگر مزایای این شیوه ارسال به حساب آورد.

وجود بیمه کامل یکی دیگر از مزایای شیوه پست هوایی اکسپرس محسوب می شود. همانطور که گفته شد در شیوه های مختلف پست، خدمات بیمه به صورت کامل وجود ندارد و این موضوع برای کالاهای خاص و با ارزش بالا مشکل جدی ایجاد می­کند. باید اشاره کرد که در پست اکسپرس و به خصوص پست هوایی اکسپرس می توان کالاهای ویژه و دارای ارزش بالا را با بیمه کامل ارسال نمود.

از دیگر ویژگی ها و مزایای پست اکسپرس هوایی می توان به ارسال درب به درب، تحویل کمتر از 24 ساعت، بسته بندی خوب و ارزان تر بودن در برخی مرسولات اشاره کرد.

معرفی شرکت پارس سریر پرواز

شرکت پارس سریر پرواز به عنوان یکی از با تجربه ترین و بهترین شرکت های خدمات پست سریع هوایی و در داخل کشور فعال است و خدمات خود را در اکثر شهر های داخلی و نقاط بین المللی ارائه می نماید.

در این شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی نسبت به سایر شرکت های حمل و نقل هوایی بسیار کمتر می باشد.

این شرکت با دارا بودن تیم متخصص و تجربه ارزشمند، کالاها و خدمات مورد نیاز را در کوتاه ­ترین زمان و با کمترین هزینه به همراه بیمه کامل ارسال می­ کند و در صورت درخواست مشتری می­ تواند خدمات انبار نگهداری و بسته بندی را نیز ارائه نماید. همچنین مشتریان قادر هستند که از طرق مختلف مرسولات خود را نیز پیگیری و رهگیری کنند.

از دیگر خدمات شرکت پارس سریر پرواز می توان به انجام امور تشریفات گمرکی در مبدا برحسب قوانین، انجام قرارداد حمل با سایر شرکت­ های حمل کننده، صدور ترخیصیه و اعلام ورود کالا به صاحبین آن اشاره کرد.

برچسب ها:
[امتیاز 2 ]

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست